..

Igår bestämde jag mig för att vara lite duktig och gå ut och promenixa. Så jag bestämde mig för att gå upp för hela champs elysee. Väldigt mycket turister överallt bara men det gick bra. Sen tänkte jag då ta en annan väg hem, men då gick jag så klart vilse...hittade hem tillslut efter en timme elr så. Sedan gick jag till ett kvarter som heter sentier och satt på starbucks med några vänner. Det var trevligt och sedan hem och väl hemma träffade jag sophie som precis hade slutat och var helt utslagen av trötthet. Hon har rätt mycket att göra och mycket att hålla i huvudet, men det ska nog bli bra. Btw, så har en killkompis till mig bokat resa hit :)! Han kommer i slutet av augusti vilket ska bli väldigt skoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0