Spatserar i Paris

Igår så gick vi och gick och gick här i Paris. Kollade runt lite i de olika kvarteren, vi bara sett en liten bråkdel av Paris för närvarande. Vi gick runt och kollade vad det finns för affärer här om kring. Vi träffade en italiensk kompis som min syster lärde känna i Nice, när hon bodde där. Underbart härlig tjej :), verkligen trevlig. Sedan hittade vi skor till jobbet och jag hittade en bra kavaj till jobbet. Man märker verkligen hur stort Paris är och hur mycket det finns att se.
Vi gick ut och festade igår också. Var bjudna till vår några italienskor genom vår kompis. Där var vi på förfest och sedan åkte vi till ett uteställe som heter Bagatelle. Det var utomhus, bra musik och kul folk! Vi kom väl hem runt halv 6, det tog en bra stund innan vi fick taxi hem. Jag känner att jag börjar trivas här så smått. Hoppas jobbet kommer gå bra också.
Lite bilder från gårdagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0