.Gathering.

Igår hände det inte så mycket som sagt så sov jag länge, sedan åkte jag och mötte paps på sjukhuset för att göra lite tester på vad det är för något jag har. Jag har haft ont nu i ett bra tag och inget har hjälpt fast än jag tagit penicillin. Hur som helst så var det inte streptokocker ialla fall. Tycker bara det är så jobbigt att ha ont hela tiden, speciellt på morgonen, ont och svälja och speciellt när man gäspar.

Sedan blev det liksom mörkt vid tio i fyra..:/.. är det inte hemskt! Bara för jag sov så länge också så blev dagen plötsligt väldigt kort. Sofia ringde sedan och frågade om hon kunde titta förbi. Det hela slutade sedan med att vi hamnade oss ogge. Jag, fia, ian,ogge och fabian  Det var kul med lite gathering igen, det var lääääänge sedan sist. 

I morgon prov på Civics, men det ska säkert gå bra det! Samt en presentation på engelskan om Ku Klux Klan. Sen kan jag pusta ut. Onsdagen blir säkert en städ dag och sedan var det slut på torsdag. 

skönt med lov snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0