Ge mig helg..ge mig helg helg...ge mig H.

Mitt speech gick bra idag! Åh jag kan verkligen pusta ut, jag pratade på utan några "euuumh" eller liknande, det flöt på bra helt enkelt och jag kollade bara ner på mina kort ibland. Woopido skönt!

Nu är det bara 3 prov att göra. Företags ekonomi, Written assigment på 1984 boken och Civics-NGO's,American election, federal/unitary states.  Av dessa tre proven så oroar jag mig nog mest för engelska written assigment, som är på fredag..
Jag vill att min text ska flyta på bra och plus att jag vet inte vilken fråga han kommer att ställa som man ska skriva om. Det gör mig lite nervös. Men det kommer självklart vara en fråga som rör själva boken, och jag har läst hela även sett filmen så jag hoppas att det ska gå bra. Men helst inte "my opinion of the book" hatar sådana frågor, hellre en fråga jag kan ha en början på typ som " Why is it like utopia, a totalitarian state?" något i den stilen kanske.

Jag började idag med att vakna upp och trodde det var torsdag, "jej skönt med fredag i morgon" oooh no.. nope det är onsdag idag. Damn it! Det är en seeeeeeg vecka..det går otroligt trögt :/. NU tycker jag att det ska bli helg jag ska förmodligen träffa Gabi på fredag det var ett tag sen så det ska bli trevligt. Sen helg med philip.

GE MIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0