Gröt- my favorite!

Morgonen började med varm gröt med kanel och socker på. Farmor hade gjort den och den var lika god som vanligt! Sedan tog vi en promenix ut i vinterlandskapet, men bara en kort stund för det är för hemskt kallt...

Under dagen tog vi och spelade ett sällskapsspel, vilket kan vara trevligt och med jag och pappa på lag. Två tävlings människor! haha och självklart så vann vi :D hehe. Nu har vi varit här hos farmor och farfar i 3 dagar och ätit gott och haft det trevligt. Det har verkligen varit en maxad julstämning i stugan:). Jag har uppsakttat allt och det blev en bra jul. Nu ser jag också framemot Nyår i Nice! Jag längtar tills jag sitter på planet dit:), vi åker här ifrån på lördag och till Nice på söndag. Vi blir alltså hemma i TT i bara ett dygn precis.

Jag känner mig lite naken...för min mobil har ingen täckning här ute :/. Vill så gärna skicka något sms till Philip i Thailand. Hur som helst han verkar ha det bra, vilket är huvudsaken. Saknar honom bara.

Take care!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0