.Still sick.

Vaknade vid 5 tiden och hade så otroligt ont i halsen. Det var väldigt jobbigt att svälja, nästan som om det var någon klump som tog emot. Tog penicillin och panodil och sedan var det bara att försöka att somna om. Jag sov tills min klocka ringde, men halsontet var fortfarande kvar. Det fick helt enkelt bli så att jag stannade hemma idag också, men jag gick dock senare till svenskan för att bli av med mitt prov som jag hade pluggat på. Skönt att ha det ur vägen. Nu sitter jag och letar 80-tals låtar som en galning:). Vi lyssnade på en sådan bra radio kanal i San Francisco som hade alla dessa gamla godingar som man älskar! Jag måste säga att jag lyssnar verkligen på all slags musik, jag klarar av det mesta men helst inte heavy metal eller något åt det hållet. 

Det är skönt med helg, vilket betyder ingen stress av att bli snabbt frisk. I morgon ska jag förmodligen träffa både gabi och henrik. Sedan blir söndagen åt philip.

Här är en låt som jag letade upp. 



Discover Peter Cetera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0