Another rainy day...

Skolan var som vanligt och allting gick på bra. Jag glömde väl berätta hur mitt tal gick...Jag var super nervös som jag alltid är, där har jag verkligen ingen self-confidence. Jag sitter som gömd där i ett hörn bland de andra för att läraren ej ska se mig. Men just då efter att ca 6st har hållit sitt tal, så känner jag på mig att nästa person hon räknar upp är jag. Och no doubt! Hon säger mitt namn och jag var redan beredd på det. Min början blir perfekt allt flyter på bra och jag behöver inte ens kolla på mitt speech card, men mitt i alltihop kommer jag av mig och står och säger hummm hummm...samt att alla ögon kollar på mig och förväntar sig något bra inom den senaste sekunden. Jag blir väldigt nervös och säger "Im sorry :/ och springer sedan och hämtar mitt block där jag skrivit ner allt. Jag avslutar talet rätt bra och kommer in i rätt spår igen. However, så blev jag så sur på mig senare att jag hade kommit av mig, jag kände verkligen att jag hade skämt ut mig. Varför valde jag speech, jag har ju en sådan otrolig scenskräck...

I dag efter skolan gick jag direkt till gymet, ingen var där så det var skönt att vara själv och köra sitt tempo. Försöker göra lite övningar som Mr A har fixat till mig:). Veckan är inte slut och jag planerar flera gym besök redan nu:)!! 
Imorgon blir det en skön dag för jag kommer sluta tidigare pga att en lärare inte kommer att vara där, så jag ska träffa gabriel och fika efter skolan. Det ska bli trevligt, han är alltid lika rolig att prata med:).

Bisous bisous

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att höra om din scenskräck. Men betydligt roligare att höra om ditt motivation till träning! ;)

Puss

2008-10-04 @ 20:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0