At 12.20 tomorrow I will be on my way to the BIG APPLE

Dagen var rätt slapp. Efter att jag blivit väckt av någon hmm=).Tog jag mitt duntäcke och slängde mig i soffan, tog fjärrkontrollen och sappade fram och tillbaka. no stress. Åt frukost i lugn och ro. Sedan tog jag bussen till forex för att växla lite pengar till dollar. Åkte tillbaka hem och sedan blev det packning och tvättning som gällde. Jag tror jag har fått med mig allt nu inför resan. Jag har bara legat och förberett mig nu hela dagen, soo Now Im ready to go! 

NEW YORK 
        NEW YORK
               NEW YORK

 

Kommentarer
Postat av: Gabriel

Ma chou :D Comment ça se passe à NYC ? J'espère que tu t'amuses :-) Har det kul dude ! Jtbrs ;-)

2008-10-31 @ 15:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0