Basket

  I dag hade vi basket....hmm det är verkligen den sortens sport jag hatar. Alla är så ivriga över att få tag på bollen. Det är helt enkelt för mycket hets kring en uppblåst boll. Jag blir så irriterad på de som är så competitive...dom gör verkligen allt för att få tag i bollen och skriker och har sig, plzzz lugna ner er! Om det så är att slå ner en motståndare för att få röra vid bollen och dribbla, rotera sedan 24 sek att ta sig över på andra plan halvan....all denna uppläggning om hur det ska spelas gör mig yr i bollen....Jag måste erkänna att jag aldrig kommer bli någon Micheal Jordan i alla fall.

Life is to short to waste it on basketball guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0