FREDAG

Finally fredag!!! Är det inte galet att man går och längtar på att helgen ska komma hela veckan. Igår spelade jag curling igen och det var skojigt faktiskt. Så det kommer vara en rutin nu framöver, torsdagar=curling. Nu i eftermiddags skrev jag ett uppsatts prov om boken jag hade läst, Frukost på tiffany's, som även finns på film. Efter 8 sidors skrivande var jag rätt glad av att få åka hem och avsluta skolveckan. Nu ikväll ska jag ha philip på middag och det ska lagas väldigt god mat. Imorgon dop och söndag träffa gabi.

I'll keep in touch!



Kommentarer
Postat av: Gandalf

And what a dinner it was! =)

2008-10-18 @ 23:37:01
Postat av: sara

haha, ja du gandalf det var en mycket trevlig middag. Det får allt bli en repris på den!

2008-10-19 @ 09:34:14
URL: http://coucou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0