.Si loin.

Igår kväll hade jag henrik på middag. Jag kokade ihop någon pasta a la sara:), den innehöll strimlor av skinka, creme fraiche, någon slags italiensk ost, persilja och ägg. Det blev en väldigt godpasta sås helt enkelt. Henrik hade tagit med sig en flaska vin som vi sedan delade på. Det var en rolig och trevlig middag med mycket skratt och sång till och med:). Sedan gick jag och la mig med dubbla duntäcken och 10 kuddar omkring mig. Jag somnade djupt in och sov otroligt gått hela natten...zzzzz

Måndagar är de bästa, jag börjar 11.20 och slutar 13.50. Det är en mycket bra början på en ny vecka. Idag på gympan spelade vi basket och denna sporten hör inte till min favvo lista av sporter precis..
Just nu sitter jag och kollar på internet till min läxa i Civics, a democratic view on foreign policy, eftersom vi ska ha en debatt imorgon i skolan, democrats vs. republicans.

Solen skiner ute idag och himmelen är blå tillskillnad på hur vädret var igår..
.Längtar till Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0