Sunday bloody sunday..

Friday dinner...väldigt lyckad, är värdig en repris, I'd must say. 

Igår var det dop för en släkting,  Stella blev namnet. Sedan åkte vi till dom och åt otroligt god thai mat:). De var där på plats, thai köket, eller vad de heter:), och lagade all maten. Det luktade fritös över hela huset...haha. Men gud vad gott det var! Sen var det småttingar överallt, jag var den enda i min åldersklass. Tänk när man själv är i den åldern gift och sin 3åring springer omkring och the next one i magen..hmm. Efter att vi hade kommit hem blev jag helt slut och dog nästan direkt i sängen. Jag kan inte förstå vilken otrolig energi de små har. Jag blev helt trött på att bara kolla på dom, sprang upp och ner och hit och dit. 

Men nu ska jag nog kanske ut i solen lite, och senare träffa gabi.

.C ya.  en eller flera...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0