Choubidoba...

I dag åkte jag och mamma till Köpenhamn. Det är konstigt hur sällan man åker dit, när den ligger så pass nära. Det brukar alltid vara för man ska till kastrup och ta flyget i vanliga fall. Men mamma hade sett i tidningen om en massa tips om second-hand butiker och massa andra butiker som då inte finns här i Sverige eller rättare sagt Malmö. Bland annat Urban outfitters och TopShop!!! Vi tog tåget vid kvart i elva och var framme ungefär vid 20 över 12. Sen var det pang på Ströget och en massa bakgator. Jag hade kollat in lite var affärerna låg på Google Maps, så jag var kartläsare:), vilket jag brukar få vara när vi gör orientering också, jag har rätt bra sinne för sådant så varför inte. 

Vi gick in och ut i de små gulliga affärerna med massa krims krams samt in och ut i stora varuhus som illum tex. Naturligtvis gick vi in på Topshop och det var där jag hittade det jag ville ha:). Jag ville inte handla så mycket i och med att vi åker till New York och San Francisco i oktober, jag kan inte vänta!!! Ikväll blir det nog utgång med the gang, så det ska bli trevligt och imorgon städ och mysa med en kopp te.
xoxo

          
      <---Dagens köp
Outfitt överst:
mössa-topshop
Läderjacka-Berscka
Halsduk-Mulberry
Väska-Mulberry
Jeans-Från Butik Blå
Stövlar-Zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0