Hösten knackar på..



Hösten börjar närma sig med små små mus steg framåt... Det är inte riktigt något jag ser framemot, eller vad tycker ni? Det mysiga med det hela är kanske att man kan gå runt i en sådan där mysig tröja som på bilden, lite så där Mark Darcy (Bridget Jones Dagbok) liknande stil, sitta hemma, kolla på filmer, dricka varm choklad med grädde i mmmm...yammii, Men hur som helst så är jag en person som bara älskar sol och värme, för mig kan det gärna vara 30 grader varje dag och jag går hemskt gärna runt i klänning varje dag! That would be great. Det var bara 14 grader i morse och jag börjar redan känna den kalla vinden svepa förbi.  Dagen har väl inte varit så händelserik, slutade fem sen hade jag middag igen med en annan killkompis som heter fredrik, han skulle lära mig någon slags pasta grej med smör,lök och pesto. Det blev väldigt gott, Tack för maten fredde:)! Tills i morgon har jag att läsa i min historia bok som är sjukt tjock ,den är självklart på engelska och fylld med svåra engelska ord..gaah det är bara att ta sig igenom den..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0