.Smile like you mean it.

Igår var dagen slapp, skolan hade verkligen tagit kol på mig denna veckan. Men hur som helst så ville jag inte sitta hemma och inte göra någonting. Alltså tog jag bilen och körde till min franska killkompis och hyrde film och käkade massvis med godis:), filmen var däremot ur kass! Se aldrig " 2 days in Paris", den handlade bara om ett komplicerat par, där tjejen är fransk och han amerikan. Ja, dom stöter på en del komplikationer som var helt ointressant. Tråkigt nog, men jag hade ändå det trevligt med Gabriel. Sedan körde jag hem i mörkret vilket jag ogillar, framförallt när man måste köra förbi lastbilar. Dom är bara så stora och läskiga, det känns som om dom kommer att sluka en!
Slängde mig i sängen och sov till halv tolv, gaaaah vad skönt jag sov, att sova skulle nog kunna vara en hobby för mig:) Ända sedan jag var liten har jag aldrig klagat på att gå och lägga mig när mamma sa till mig, jag gick och la mig med nöje:).
Sen blev det en goooood frukost ma o pa gick till gymet och när dom kom tillbaka gick vi en promenix och det slutade att vi satte oss på Espresso house, som vanligt. Jag tog en Iste och en kanelbulle eftersom det var kanelbullens dag idag så hoppas jag att alla åt en idag! Annars brukar jag dricka den gudomliga Chai latten....yummm yummmm.
Så där satt man ett bra tag i solen och njöt och läste "Frukost på Tiffany's". Det var oerhört skönt att sitta i solen för en gång skull, annars brukar det ju vara grått och kallt ute..Sedan träffade jag en killkompis från Lund som jag inte sett på jaaaa...typ ett år. Det var jätteskoj att se honom igen vi tog en promenix och pratade om allt möjligt. Kul och se dig igen Philip!
Ikväll vet jag inte vad kvällen kommer bestå av men det får vi väl se. Hur som helst så ska vi åka på en liten familjetrip imorgon, vi ska till Kivik och käka äpplen helt enkelt haha:) nä, skämt och sido, de har en äpple utställning eller något och sedan ska artister också sjunga och spela så det kommer nog bli trevligt.
                  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanelbullens dag är alltid den 4 oktober ;)

2008-09-28 @ 15:43:01
Postat av: sara

jaha^^okai, vad konstigt, det stog det på espresso house iaf.

2008-09-28 @ 17:53:38
Postat av: Mikaela

Mihi, jag håller med om att kanelbullens dag är den 4:e, men vem säger att man inte kan äta kanelbullar i alla fall? :D

för övrigt vill jag oxå kunna sätta mig i bilen och köra vart jag vill själv, även om lastbilarna slukar en! ;) Men det är bara att drömma för min del, åtminstone i ett år till eller så. Humpf. ^^

2008-09-30 @ 17:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0