Tar små steg i taget..

just där vill jag vara nu, cyklandes om kring med inga bekymmer, Only in happiness...

Igår lördag, så hade jag en av mina bästa killkompisar här, Henrik, han är verkligen så omtänksam, ödmjuk och snäll  han lyssnar alltid när man har saker man måste prata ut om, Tack henrik:). Vi gick i stan en stund och sedan blev det fika på Espresso house såklart. Jag gick inte lottlös hem inte nej, jag fick ett shopping ryck igen hmmm... jag hittade en jättesöt liten orange blus på Spirit och sedan ett halsband båda sakerna var på rea så det var Great! 
Sedan gjorde vi en mycket god middag tillsammans, lite räkspett med chilisås, olivolja, peppar och salt och sedan in i ugnen, till det hade vi basmati ris:). Det blev väldigt gott men lite för starkt för min del så jag drack typ 1 liter vatten:D.

Idag har dagen bestått av..............ligga länge i sängen, emmh ja, och sen kom en annan nära killkompis, max, över och så såg vi på det ny utkommna avsnittet av Gossip Girl. Sedan har jag väl legat och lyssnat på tracy chapman och läst min International Relations book, som är läxa tills i morgon, jag klagar inte över och ha sådana dagar då man bara vilar och har det skönt och låter musiken flöda i lägenheten. Men nu hade jag faktiskt tänkt mig att gå ut en sväng och få lite frisk luft, solen skiner ute så varför inte utnyttja den till fullo...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0