Twists and turns...

Jaa...då har den efterlängtade helgen äntligen kommit! Det är just den man går och väntar på hela veckan, det kan vara ganska tröttsamt att gå i skolan från kl 8-17 som en hel arbetsdag!  

Så det hela började med att jag cyklar i akut fart hem för att hämta min plånbok och sedan åka till stan. Jag var nämligen bjuden på en stor 18års fest, som var för 2 tjejer som precis fyllt. Men jag hade inte hunnit köpa några presenter under veckan så jag fick ta ett snabbt ryck till stan! Det gällde att planera tiden väl för vi skulle vara där redan klockan 7 och jag stack hemifrån vid 4 för att åka till stan, vilket fick bli att jag hade ca en timme på mig att hitta presenter. Jag hittade ett par jättesöta örhängen till dom som var i från SNÖ of Sweden. Och sen hade jag inte direkt hittat någon outfitt som jag skulle vilja ha till festen så jag gick i rask takt iväg till favvo affären Zara. Där hittade jag ett par röda högklackade skor som jag bara var tvungen att ha, jag älskar verkligen rött och PLUS att de var på rea:)!! fynda fynda! Sen bar det av till H&M, för att där hitta en passande fest topp. Vips där framför mig var min topp som jag hade föreställt mig. Allting gick verkligen som på räls för mig... Sen upp och hoppa på cykeln och väl hemma vid 5 tiden, sedan en kort andnings paus sen hopp in i duschen och iväg.  Så det blev en grön ganska fladdrig topp tillsammans med ett par svarta byxor, de röda klackarna och en liten LV väska till.
.

Festen var jättetrevligt med ca 60pers, så det var rätt många jag inte kände men det är alltid kul att träffa nytt folk. Föräldrarna hade tydligen lagat all maten själva, eftersom de ägde någon restaurang. Det var supergott verkligen! Alla 60 satt under ett stort tält de hade satt upp, sedan fanns det ett dansgolv med en dj också. Jag tog sedan en taxi hem vid 2 tiden för då var det ganska lagom att åka hem igen, plus att jag var väldigt trött efter skolveckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0