2 days left..

Har inte så mycket tid att skriva så mycket för jag har lite krims krams och pyssla med nu innan jag åker. Jag träffade Philip idag iallafall och vi tog oss en promenix i solen, för hör och häpna, det var nästan lite så att solen värmde för en gång skull! Jag menar det är ju 1 april idag och jag använder fortfarande vantar och halsduk, heeellllooo, våren var är du, dags och komma nu kanske..eller?

Hur som helst vi gick till Espresso house, köpte oss en kaffe och satte oss vid havet. Mysigt med sol och ett stilla av. Mucho trevligt! I dag har jag också skrivit på min History grej om Hitler, är strax färdig, ska nog skriva det allra sista tomorrow, för inlämning är på fredag, så det är no worries. Så i morgon då, måste jag hinna packa samt åka till lund och plugga matte med CF och säga a last godbye till Mr P. Stress. Men det ska nog ordna sig, lugn och fin sara, inte stressa upp dig i onödan här inte. Så i morgon kväll blir det packning, men det kommer ju inte vara så svårt, only sommar clothes, woopi :)! Längtar tills jag får sätta på mig alla mina sommar klänningar, älskar och ha klänning 24/7, hehe. 

Det ska verkligen bli super skönt att slippa skolan för en stund och får lite sunshine på sig, vilket ger lycka och välbefinnande.  

I love it!

Take care, för nu ska jag sussa börjar tidigt i morgon och då är det svårt att ta sig ur sängen om man inte sovit fullt ut.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0