Fredag tomorrow!

I morgon fredag, ooootroligt skönt! Jag och philip ska åka till hans föräldrar så det ska bli både bli spännande och trevligt :).

Kom typ precis hem från att ha sett teater med skolan, Maria Stuart, GOD! Gäsp, det blev så högfärdigt och så mycket into detail, det blev bara för mycket och för LÄNGE, i hela 3 timmar. Inte heller så kul i och med att jag är allergisk mot pollen vilket gör att jag snörvlar en del. Jobbigt.. att försöka snyta sig tyst, går typ inte.

Nä nu ska jag sova lite, är rätt trött. Upp och packa en liten väska på morgonen och hinna med städning efter skolan innan vi åker.

Sov underbart och dröm om en massa :).

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0