Hemma Again.

Härligt att våren hade kämpat sig uppåt till Sverige as well. I går anlände vi klockan ett ungefär och vid tre åkte jag till philip. Vi tog oss en liten promenix och satte oss på en bänk och käkade glass. Skönt med vår sol!

I dag har det varit riktigt skönt med varm sol, gud! I need it, jag är verkligen beroende av sol, för att man ska må tipp topp så behöver man sol! I alla fall JAG. Började skolan idag ju, suck, vi gjorde engelska test bara så där rakt upp och ner med en dags för varning. Happelihapp, första delen gick bra men den andra gick sådär..men men.

När jag väl kom hem efter dagen så tog jag på mig jogging kläder och sprang ut. Mycket mycket skönt! Sedan gick jag och mamma ner och tog en glass vid havet. Helt stilla och solen sken..underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0