So why don't we go.

I bland orkar man bara inte och sitta ut tiden på skolan. Så nu sitter jag här hemma istället, vilket är lite skönare. 

I söndags var vi i our old neighbourhood och kollade lite och fixade lite grejer. Sen stack jag till Lund, något stressad, men det visade sig att jag kunde ha tagit det lite lugnare. När jag väl var framme hos philip, fick jag pusta ut lite i philips armar. Sen gick jag över till CF för att plugga inför matteprovet som jag har på torsdag. Det gick bra, men jag ska även plugga lite själv idag, hade jag tänkt och i morgon kanske jag åker och pluggar igen hos honom. We will see..

Nästa torsdag åker jag till Barcelona för att träffa min syrra. Det ska bli jätteskoj! Längtar verkligen...speciellt att se henne och att få värme, det börjar i och för sig bli varmt här nu, och allt börjar slå ut, men min kropp fryser iaf. Hmmm...jobbigt?! jajo.

Så nu klockan 3 måste jag back to school, whoopi...jag kanske tar en jogging tur när jag kommer hem, clear my mind.

Peace så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0