Jahapp.

Igår började det hela. Det var tomt utan ida..hoppas hon har det bra i USA hur som helst. Och nu har malmöfestivalen börjat och där är så sjukt mycket folk i stan, man blir ganska trött på det. Ska bli skönt när det är över. 

Längtar tillbaka till sommaren..det gick alldeles för snabbt som vanligt. Dock är det bara ett år kvar nu, tills jag kan åka iväg! och jag längtar sååå mycket, det känns som om det kommer gå segt..suck.

Idag ska vi ha kick-off med alla treor så vi ska åka till Laserdome..hmm har haft min erfarenhet därifrån innan, sprang vilse och in i svarta väggar. Not good. Det är inte min favorit grej kan man väl säga. Men men, vi får väl se hur det går.


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0