Snö outside.

I fredags blev det först att jag fick komma med på 60års fest för chefen för detta huset. Det var mycket trevligt snackade en del med Niklas och hans vänner, sen drog vi till Båten och det var bra drag där. Men två dagar i rad där räcker nog för min del. Det var inte till en fördel iaf. Kom sedan hem vid 4 tiden ungefär. I går kom sophie, min syster hem igen, det känns skoj att ha familjen samlad igen! :) Dock mådde jag inte så himla bra, inte att jag var bakis mer ont på ett visst ställe man har under en viss vecka. Jag fick så ont att jag kved, det var hemskt! Jag har nog aldrig svettats så mycket, jag var helt kallsvettig och låg på badrumsgolvet helt utslagen. Pappa satt bredvid och lugnade ner mig och kände på min puls. Smärtan gjorde så obehagligt ont. Det kändes nästan som om jag skulle bli medvetslös... Men jag fick en tablett av pappa som skulle hjälpa mot smärtan och det gjorde den efter en timme! Innan dess var det pest och pina :(. Men sen sov jag bort allt. Thank God.
Idag hade vi vernissage, sophie och pappa ställde ut sina tavlor och vi hade våra närmaste vänner där. Mycket trevligt! Ikväll är det bara kolla på film med familjen...quality time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0