I Like.

Ska skriva lite mer snart men det har inte funnits så mycket tid för det. Vi har ialla fall varit uppe i bergen och åkt skidor, en timme från Nice så kommer man upp till sköna backar :)! Sen har vi solat lite också på balkongen, eftersom det är rätt varmt och skönt här :). Igår var vi i Cannes, strosade runt i stan där och satte oss på ett Café, där jag drack en sån god varm choklad, mmmm näst intill den bästa jag druckit. Riktig rinnande choklad. I går så tog jag ett glas vin med emmanuel i Ville franche, det var roligt och trevligt, väldigt avslappnat. Idag åker vi upp till bergen igen men till en annan skidort. Och är emmanuel ska också hänga på. Kul! Nä nu måste jag upp och fixa mig så vi kommer iväg i tid.

A plus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0