Life is life nanalalala..

En vecka har snart gått sedan jag kom hem från Nice.  Det var en seg vecka, med lite längtan att åka tillbaka.. men i påsk åker jag igen med Alex så det ska bli kul. Men men, man ska väl inte klaga på livet jag har här hemma heller. Ett uppsats prov på boken som jag läste är avklarat väldigt skönt faktiskt. 

Ma och pa kom hem igår och de såg ut som två bruna pepparkakor! Mamma var nästintill svart.. 
Idag sprang jag och ida runt på stan efter skolan och letade presenter. Jag hittade en bra till Henrik som han ska få i morgon. För att han ska ha 20års fest, med bond tema imorgon. Alltså handlade jag en pistol idag på buttricks så den ska matcha min outfit, bilder kommer säkert senare. 

Ikväll tänker jag bara ta det lugnt nothing else.

Livet är inte en dans på rosor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0