Skriver essay och sjunger högt!

  


Igår vid klockan 2 stack jag till philip och sedan stack vi tillsammans till Espresso House, och jag tog min nya favorit Vanilla Latte. Yumm..Yummm.. Där satt vi ett tag och tog det lugnt. Sedan gick vi och handlade lite mat inför kvällen, planen var att vi skulle laga mat hos CF. På menyn blev det alltså Pasta med lite skaldjur med saffranssås. Det blev väldigt gott! åh nä nu börjar jag att bli hungrig igen :). Sedan lirade vi lite Guitar Hero, haha det är faktiskt riktigt kul! Jag på trummor, philip på guitarr samt CF på guitarr också. Älskar att spela trummor på det spelet hehe..sen sjöng jag också i och med att han har hela GH kittet så kan man sjunga till också, så det blir ungefär som singstar. Guitar hero med en paus av kaffe och godis var en härlig blandning. Sedan promenerade jag och philip hem till honom för att se The shawshank, vilken var en mycket bra film faktiskt med ett rörade slut.

Nu sitter jag här igen, hemma hos mig och lyssnar på musik i mina nya fina hörlurar, som jag fick av min syster i födelsedags present. Sjunger fritt och skriver på min engelska essay om American History X.

Nä nu ska jag fortsätta skriva, så kanske jag hinner med lite matte sen samt en runda till gymmet. Hmmm...vi får se hur det slutar.

Choubidoba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0