Datan i knät. (Miss Red)

hej och hå babeloba!!!! Nu kom jag precis hem från Hbg. Det har varit full rulle sedan jag kom hem så jag har inte hunnit eller haft tid att sätta mig ner och skriva lite. 

Hur som helst. kortfattat så var det ju härligt att vara i Nice som vanligt:). På slutet blev det bara jag och mamma kvar och den sista dagen åkte vi in till stan för rean började. Tydligen börjar rean i Frankrike den 7 januari, men det är klart att vissa butiker små börjar också. Men det är som galnast den 7de. Huuuuur mycket folk som helst. Folk sprang hit och dit, med kassar från alla möjliga butiker. Alla rotade överallt för att just hitta sin sak. Gick in på Zara, där var det nästan omöjligt att ta sig fram, köerna var ju meter långa, jag gick ut lika snabbt som jag kom in, om man säger så.

Sedan strövade jag vidare och hittade en liten söt butik som sålde kläder och snygga gummistövlar som var på halva priset. Så ett par sådana fick det bli. Sedan gick jag till Antic Botik i gamla stan. De har såååå snygga saker. Där var allting på halva priset, så jag köpte en snygg trenchcoat som jag har velat ha. Mycket nöjd blev jag med mina inköp.

Vi kom hem vid 10 tiden i onsdags, så det var hopp i säng och ett telefon samtal med Philip. Sedan skola 8.10 nästa dag, sååå trött man var. Kunde knappt koncentrera mig på något. Efter skolan åkte jag direkt till Mr P, för att träffa honom äntligen efter dessa 3 lååååånga veckorna. Och nu igår kväll var vi på raklett middag utanför Helsingborg. Det var verkligen super trevligt, god mat, gott vin, underbara människor att prata med, Mycket skratt och dans!!

Sedan nu då på morgonen stack vi och hjälpte till och städa undan efter festen. Det är sjukt vad mycket man fick plocka undan och diska, men det var det värt, helt klart. Och nu ligger jag här i min säng, helt slut och trött. Men dagen är inte slut än. Mina små kusiner kommer för att käka middag med oss. Det ska bli trevligt, men jag är verkligen sååå trött, half a sleep.

Så om exakt 2 veckor fyller jag år! Woopido, 19 hela år. Då blir det partyparty. Det ska bli så kul!!! Längtar.

2009 börjar bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0