Fabulous Birthday!

Igår väckte mamma, pappa och syrran mig med sång och frukost och presenter i högsta hugg! Tack så mycket för de fina presenterna, alla var otroligt fina och bra! Sedan började jag städa lite här och var eftersom killarna, philip,bobo och alex skulle komma och hjälpa oss att göra maten. De anlände klockan halv ett och vi satte oss vid bordet och planerade hur det skulle vara upplagt. Vi girls, sofia, jag och sophie åkte iväg för att köpa lite dekoration till bordet. Min syster är väldigt kreativ med sånt, så jag la all den trust i hennes händer. Hon hittar alltid på något klyftigt. Och dukningen blev verkligen mycket snygg! Sedan vid 7 halv 8 tiden började det komma in folk. 

Alla uppskattade verkligen maten och det var en superkväll! Den bästa födelsedagen. Fick väldigt fina paket också av allihopa :)!

Sedan vid halv 12 tog vi alla taxi till Buddah och festade där till klockan halv 3. Ojojoj vad vi dansade och sjöng och hade oss. Jag hade så sjukt kul! 

Vissa sov över här också och på morgonen åt vi alla de goda resterna från igår. Jag och syrran följde sedan med Bobo och alex till Hbg och spelade badminton. Konstigt nog var vi pigga nog för att göra det. Det kändes sjukt skönt att röra på sig!

Här är lite bilder: mer bilder kommer, datan är lite seg idag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0