ojojoj, home again. Dock hemma 24h, sen iväg i morgon igen!

Jag har inte kunnat skriva så mycket för att jag har inte haft någon tillgång till internet i Nice. Och plus att man ska ju inte sitta inne vid datorn när man är på semester :)!  Jag har iallafall haft det underbart i Nice! Solat, badat, festat, ätit gott och njutit av hur underbart det är där nere. 

Vi var i Cannes en dag och låg på stranden och sedan festade vi på Baoli där, ägaren kände igen mig, så det var kul :), ett tag sen jag var där faktiskt. När vi bodde där så var hela tjejgänget där nästan varje lördag. Sen var vi i Monaco på en club där som också var väldigt bra, lite sorgligt i slutet bara när de spelade Michael Jackson låtar. Var hemma samtidigt som solen kom upp, ja, typ klockan 6. Men det är så det ska vara :)!

Sen har vi legat på stranden i antibes och i ville franche, aaah det har bara varit såå skönt. Och sen har jag shoppat lite också, ett par espradrillos (stavning?) och två klänningar^^.

Kom ju precis hem nu och är helt slut. Vi festade igår med några familje kompisar, till klockan två ungefär och sedan gick vi upp 6. Så man känner sig ganska död nu. Och i morgon bär det av till Gotland, jobba jobba jobba. Så mitt flyg går 13.15, så på något sätt så ska jag ta mig till ängelholms flygplats, men det ska nog ordna sig, jag är bara helt slut nu. Men jag får nog ta en lite nap sen.

Bilder ska jag lägga upp strax!

Peace, njuuuut av vädret och sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0