Tengo, tengo la camisa negra..

Some news from Barcelona!

Här är det verkligen vaaaarmt! Men, that's how I like it^^! När jag kom så åkte vi direkt iväg till gammla stan för att käka tapas med några vänner till min syster. Mmmmm vad det var gott och med mojito strawberry, mums :). I och med att syrran jobbar så tar jag hand om mig själv lite här i stan. Jag har gott i stan och shoppat lite, köpte en söt topp på topshop och en lila bikiniöverdel, sjukt fin lysande färg! Sen på kvällen igår så cyklade vi in till gammla stan igen och mötte sophies jobb kompisar och drack lite sangria. Trevligt, men vi var båda trötta så det blev och ta en taxi hem tidigt. 

Idag låg jag på stranden heeela dagen, det var härligt! Och jag smorde faktiskt in mig, något jag inte brukar göra för er som känner mig, men solen här är rätt stark så man måste...!

Tomorrow blir det nog en liten cykel tur och sedan stranden.

Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0