Det är fredag.

Nu är det äntligen helg, och jag får äntligen träffa philip som jag har längtat efter hela veckan. Denna veckan har verkligen varit sjukt seg och trist. Väldigt många från min klass har varit sjuka och det kom även lite snö här om dagen. It's just not right! 

Ikväll tar vi det bara lugnt, film, mycket god middag och en trevlig film :).

I morgon drar vi till Lund och jag kilar över till CF med min matte och philip pluggar på sitt. Sedan sover jag över hos philip i morgon. Skönt med en helg tillsammans med Mr P.

Månader blir veckor, veckor blir dagar.....snart bär det av till Nice, och det känns som år och dagar sedan jag såg Alex.
Det ska verkligen bli så kul!

Ta hand om er, och njut av livet.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0