It is all yellow.

Stress, stress,stress, nu är det full håll igång med la familia! Allt händer på en och samma gång och det finns knappt någon tid att pusta ut. Det känns lite jobbigt, magen vill inte riktigt hänga med och inte huvudet heller. Känner mig lite seg och inte helt hundra, måste jag säga.  Hade matte C prov igår...suck, det gick väl sådär. En hel del som jag kunde men just som jag skrev provet så var det svart och borta. Hur som helst så ska jag plugga lite matte med CF på söndag, så då blir det att repetera lite smått och gott. Börjar klockan 10.30 idag, och thank God för det, jag behövde verkligen sova ut. Jag kan verkligen inte vänta till jag åker till Nice på fredag, jag vet att jag tjatar om det men det är bara så skönt att få vara där och släppa allt annat jobbigt. Jag blev bara helt slut igår av att se snöflingor dingla ner på marken. ?????? Vad är detta, det är ju i slutet av mars, SNÖ får inte förekomma. Jag hade bara lust att skrika ut i tomma intet av ilska. Jag har en liten period nu med ilska, irritation, oro etc..men det kommer så småningom försvinna om inte nu så när jag kommer till Nice, utan tvekan. 

I dag vid ca 2 tiden, landar våra friends från Stockholm som ska bo här över helgen. Det ska bli trevligt att se dom igen :). 

Nä nu ska jag bara ligga här lite och lyssna på skön morning music innan det är dags att klä på sig.

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0