James Bond chick!

Sjukt kul var det igår på James Bond festen:)! De flesta av killarna hade smoking och tjejerna hade snygga klänningar. Henrik blev mycket glad för sin 20års present, en Gant parfym som han fick av mig och Mr P. Det var riktigt härligt folk där och alla var trevliga att snacka med. Vid 2 tiden fick vi faktiskt skjuts hem av någon snäll mamma som skulle hämta en annan kille och sin tjej, som vi lärde känna på festen. Ett väldigt trevligt couple :)! Sjukt skönt att få komma ända hem på det sättet, istället för att åka en seg buss och sedan byta buss också. Vi var väl ungefär hemma vid halv 3 något sånt.  CF is back in town, Mr P's kompis, så ska joina dem båda hos honom ikväll och förmodligen, I hope, lira lite guitar hero hehe..

Nu ska jag bara njuta av min kära, härliga, underbara dator! Samt plugga lite och städa, innan jag senare ikv tuffar till Lund.

Här kommer en bild av mig från igår BTW: mer bilder kommer senare

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0