PE test...

Today, ser dagen ut som så här att jag ska städa lite på morgonen eller så gör jag det ikväll. Sedan så hade jag tänkt plugga lite till mitt jobbiga gymnastik prov, sedan ska jag in till stan träffa Mr P och hans kompis "klingan" (gustav) för att luncha tillsammans och sedan blir det snabbt hem igen och plugga plugga plugga...det handlar om kroppens alla ben och muskler och blodets väg genom kroppen osv, fråga mig inte varför man har prov på det på gympan, men men..what to do? Tur att man har en pappa som kan allt sådant och kan sitta och förklara i detalj! Thx Paps :)!

Pappas födelsedag i morgon, det ska firas, kusinerna kommer för att äta lunch hos oss. Sedan på kvällen åker pappa till Norge för att jobba..:( tråkigt. Och sedan åker både ma och pa till Kula lumpor. Sola för mig med! Kan inte följa med i och med skolan. Istället går jag och längtar tills den 3 april då jag ska åka till mitt kära Nice igen med Alex.

Peace, love and icecream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0