Yummm..

Lite små tråkig dag idag. Ida gick hem redan på morgonen, för hon mådde inte så bra. Ringde henne nu ikväll också och det lät inte som det gick åt bättringsvägen snarare åt andra hållet. Alltså var det en ganska trist dag i skolan, ingen ida som livar upp en med skoj och skratt :D! Men hon får krya på sig där hemma för hennes spanska grupp drar till Barcelona på söndag. Man är ju lite avis, i och med att de slipper skolan ett tag, får sol på sig, samt att jag hade velat vara där för min syster bor och jobbar där just nu. Hmm..suck, aja jag ska försöka att hälsa på henne någonting innan sommaren kanske, vi får se hur det blir med det. Hur som helst, så avslutades dagen idag med sista middagen med mamma innan hon åker away och möter paps i Frankfurt och där de sedan tar planet till Malaysia. Vi åt mycket god sushi och mango sorbet till efterrätt. 

Ingen läxa tills i morgon så det är bara att koppla av :).



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötast! Just nu pågår en tävling i min blogg, så är du nyfiken ta dig gärna en titt! :) Priset är ett armband värt 159:-, super sött! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-11 @ 12:08:12
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0