I morgon bär det av hem igen, det gick snabbt!

Igår körde jag in till stan och träffade jacob. Vi gick och strosade runt lite i affärer och sen satte vi oss och tog en fika. Sedan möte vi upp nils och alex. Efter det så gick jag och alex till vårt café där vi ska jobba i sommar igen. Det var kul att se våra chefer igen :), de har alltid mycket att stå i.  Sedan stack jag och alex hem till mig och käkade och gick en liten promenix innan solen försvann. Det var kul att se alla igen! Sen åker jag ju tillbaka hit i början av juli, kring den 5-6, ungefär. 

På något sätt tycker jag det är lite obehagligt att sova här ute i stugan. Det är så mörkt och så otroligt tyst på natten...:(, jag klarar inte av den sortens tystnad. Då börjar jag lyssna till vart enda litet ljud och så skrämmer jag upp mig själv...hehe. I know, det är fånigt av mig! Men men.

Nu har jag putsat alla fönster och snart ska jag hoppa in och ta en dusch. Sen blir det kanske lite golf men kusinerna och några familjevänner. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0