En paus från plugget.

Religionen är färdig skriven och jag är nu rätt trött på Bibel texterna. Det var nog det mesta jag har läst i bibeln sedan jag konfirmerades. Och jag kan väl säga att det räcker nu med sådant. Uppgiften är klar i allafall och det känns som en klump i magen försvann. Nu sitter jag och kollar igenom mina anteckningar från history för vi ska ha ett litet quiz på the jewish diaspora i morgon. Det ska nog inte vara alltför svårt. Dock så tar jag en paus ifrån det nu och gör en liten smarrig sak i ugnen. Yummi. Banan med istoppad choklad som ligger och smälter i ugnen. Gotti gott!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh Sverige och du sara! Jag saknar det så mycket. Känss konstigt att missa regn och rusk, men det finns ändå något lite mysigt i det Puss

2009-11-10 @ 05:44:11
URL: http://idasp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0