Jag saknar dig! Allt roligt, alla skratt...

Ida ida ida...du där borta i fjärran! Det slår mig nästan varje dag hur mycket jag saknar dig. Vi har alltid så roligt och vi skrattar så otroligt mycket. Jag saknar att skratta med dig, har inte någon som kan få mig på sådant skratt humör som du :)! Ja, det känns märkligt att du inte tar studenten med oss, hade så gärna velat ha dig där...
Men du ska verkligen uppskatta detta året du har i USA, det är gult värt och du kommer växa otroligt mycket som person, din självkänsla kommer vara 10ggr starkare än innan. 
Önskar att jag hade kunnat hälsa på dig, tyvärr är det lite långt bort.
Miss you very very much!!! 
Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad fin du är! Puss puss puss i tusen!!

2009-11-16 @ 05:41:37
URL: http://idasp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0