Hösten är här för att stanna. Like..Dislike?

I DISLIKE THIS


Grått, trist, blåsigt, kallt. Tänk nu så kommer det vara ända fram till typ i början av april...Det är som ett stort tungt molntäcke tynger ner en. In short, man blir lätt deppig.

Jag har en tendens att stressa upp mig för saker, jag har svårt för att leva i nuet. Jag stressar upp mig för saker som kanske kommer hända om 2-3 månader eller till och med hur våren kommer se ut. Stressar upp mig för presentationer som jag ska ha nästa vecka..jag kan inte riktigt koppla av. Det kan också vara en orsak till att jag sover lite sisådär. Samt att jag saknar mina vänner som nu är någon annanstans i världen. 

Jag kan helt enkelt inte vänta tills det är min tur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0