Nyinflyttad.

Det har hänt en hel del sedan jag skrev. Men jag tänkte jag ska komma igång och skriva lite mer nu när jag har flyttat till Paris. Jag var i Malaysia samt Nice i början av juni. Malaysia var helt otroligt vackert och på den ön vi var på var det som ett paradis. Där hade man inga bekymmer. Sedan var jag i Nice en vecka och hade N på besök i 4 dagar vilket var sååå trevligt och fantastiskt kul! :)
Nu har jag alltså flyttat till Paris, kom igår, och det känns lite konstigt. Och livet börjar på måndag. Jag kan inte nog berätta om hur det känns att man ska bo här nu i denna storstad. Det känns liksom som en semester, det känns bara inte verkligt.. Lägenheten är superfin och lagom stor för mig och min syster och den ligger mycket bra också.
Här kommer lite olika bilder från sommaren och mer update kommer snart:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0